Zubilewicz mówił, że będzie padać

Wtorek, 5 lutego 2008 · Komentarze(10)
Kategoria XC
Zubilewicz mówił, że będzie padać a ICM, że będzie sucho i... oczywiście ICM miał racje :) Pogoda miodzio bo z bardzo słabym wiatrem ale i tak profilaktycznie postanowiłem jechać na zachód żeby do domu mieć łatwiej. Najpierw do Charłupii Wielkiej, potem do Rakowic.

Dalej jadąc z Rakowic w kierunku zachodnim napotkałem stary budynek. Cały czas zastanawiam a się do czego mógł służyć dlatego, że stoi w środku pola w odległości ok. 1 km od centrum wsi. Kiedyś miał trzy kondygnacje a teraz ktoś go wypatroszył i stoi tak samotnie. Miałem ochotę tam zostać dłużej bo to świetna miejscówka na zdjęcia ale jednocześnie chciałem dokręcić trochę kilometrów a czas naglił więc pojechałem dalej. Potem do Kobierzycka i przez Kościerzyn do domu.

Dzisiejszą wycieczkę sponsorowały konstrukcje budowlane i Coheed And Cambria :)

ATERA SIGNO jakieś niemieckie (dobre bo niemieckie ;)). Ale to tylko mocowanie do relingów i belki poprzeczne, reszta stara - Mont Blanc.

Springi 18:50 środa, 13 lutego 2008

To przereguluj blokami. Co za bażnik kupiłeś?

pyszard 21:01 wtorek, 12 lutego 2008

Toyka ma już bagażnik na relingi więc... jasne, że się zmieszczą, ale jadę do Łodzi na sobotę, w niedzielę wcześnie wyjadę - lipa ogólnie :( ...i jeszcze kolano mi siada, chyba przez źle ustawione SPD :(

Springi 20:51 wtorek, 12 lutego 2008

eee przecież i Ola i dwa rowery zmieszczą się do Toyki ;)

pyszard 17:50 wtorek, 12 lutego 2008

Poczekajcie na mnie z tym wyjazdem (wedle życzenia Skera)... hmmm tak z miesiąc poczekajcie, bo w przyszły weekend zabieram Olę do domu, więc roweru nie biorę :)

ps. idę na bika heheh

Springi 10:57 sobota, 9 lutego 2008

Sker bierz rower, przyjeżdżaj i już jedziemy :)

pyszard 16:01 czwartek, 7 lutego 2008

Tajemnicze miejsce, ekstra zdjęcia, musisz mnie tam zaprowadzić :)

sker 14:46 czwartek, 7 lutego 2008

Pierwsze zdjęcie i myślałem, że po łódzkich terenach jeździłeś, identyczną stodołę mamy ;)

Pixon 10:23 środa, 6 lutego 2008

w miescie by sie taki budynek nie utrzymal ;)) byłby zaraz łobsikany, łobbutelkowany i jednym słowem mówiąc - łobżulowiony :D
A tak to masz fajną gratkę dla bikestatowych turystów ;)))
Fajne Ci te fotki wyszły :)
I ten rowerek spoglądający przez drzwi...... ;) hehehe chyba czeka na swą jedyną :D
Pozdrawiam :D

Aga 08:51 środa, 6 lutego 2008

ICM ma zawsze rację:) Ja już jak chce wiedzieć jaka jest pogoda to nie patrze za okno tylko na ICM:)

Fajny klimat w tych ruinach

wolfik 23:30 wtorek, 5 lutego 2008
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dajaj