Od rana padał deszcz więc

Piątek, 17 sierpnia 2007 · Komentarze(3)
Kategoria XC
Od rana padał deszcz więc najpierw poszliśmy zobaczyć co dzieje się na festiwalu. Działo się to co dzieje się zawsze a że deszcz przestał padać to zdążyliśmy jeszcze zrobić małą popołudniową wycieczkę. Wjechaliśmy na Szrenice przez Halę Szrenicką a zjechaliśmy Lolobrigidą.

Wieczorem oczywiście party. Dojechał Sker, Springi i Anita jednak tylko dzielna kobieta zdecydowała się zostać na imprezie. My wypiliśmy troche piwa od sponsora i poszliśmy spać.

FIS jest świetny. Szkoda tylko, że krótki i niestety czasem zdarza się zimą, że jest bardzo oblodzony, a przy dużych prędkościach jakie na nim się rozwija to już jest niebezpieczne.
Do dzisiaj pamiętam swój pierwszy raz na FIS-ie, mało się nie połamałem :D

Teraz, jak jestem w Szklarskiej to zazwyczaj wbijamy się na FIS właśnie. Dobra tez jest Śnieżynka, ale strasznie zatłoczona i wąska.

Poza tym... za te pieniądze, których się w Szklarskiej żąda od narciarzy lepiej pojechać do Czech. tam są lepiej przygotowane trasy i mniejsze kolejki. :)

Mlynarz 16:09 wtorek, 25 września 2007

a trasą zjazdową FIS jechałeś kiedyś? wygląda zachęcająco ale na rower kiepska bo za dużo trawy :)

pyszard 14:09 wtorek, 25 września 2007

Lolobrygidą zjeżdżałem dziesiątki razy na nartach :)
Ale ze Szrenicy są lepsze zjazdy narciarskie :D

Mlynarz 00:47 wtorek, 25 września 2007
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wstar