Ride by Night. Zastanawiałem

Czwartek, 19 lipca 2007 · Komentarze(6)
Kategoria XC
Ride by Night. Zastanawiałem się z jaką datą umieścić tę wycieczkę ponieważ dziś na rower wyszedłem ok. 23:30 i wróciłem po 1:00 Razem z Agatką, Skerem i Wozem pojechaliśmy na żwirownie. Jechało się super, rześko i praktycznie bezwietrznie. Poza tym doszliśmy do dwóch ważnych spraw. Po pierwsze jadąc w nocy w terenie droga wygląda zupełnie inaczej, proste się wydłużają, zakręty mają inne profile wszystko jest inne. Jest to dobry sposób na odkrycie dawno objeżdżanych ścieżek na nowo. Druga sprawa to ludzkie zmysły. Jadąc przez pola ciągle powtarzaliśmy, że śmierdzi jakby uryną :) W lesie bardzo intensywnie było czuć zapach świeżego lasu a na moście kolejowym zajeżdzało PKP-em czyli impregnowanym olejami, starym drewnem. Gdy jeden ze zmysłów zawodzi (w tym przypadku wzrok) pozostałe bardzo się wyostrzają. A tak swoją drogą to ciekawe jak by się jechało w nocy z muzyką w uszach, klamerką na nosie i w okularach słonecznych :)

Do zrobienia tego zdjęcia potrzebne były 4 osoby:

oo Młynarz pojawiłeś się nagle :) Nocna Maskara to musi być niezła masakra :) Narazie tak sobie po cichu myśle o tym ale jak idę w nocy na rower to trochę spać mi się chce :)

pyszard 18:52 środa, 1 sierpnia 2007

Też lubię jazdę w nocy :)
Czyżbyś się szykował na Nocną Masakrę?! :D

Mlynarz 12:53 środa, 1 sierpnia 2007

monitor mam dobry, zasłonilem okna i rzeczywiście widać :)

tomalos 14:09 piątek, 20 lipca 2007

Całkiem nieźle wyszedł ten cień roweru. Chociaż jakbym nie widział tego na żywo to rzeczywiście trudno by było się tym zdjęciem zachwycić :)

sker 12:11 piątek, 20 lipca 2007

Fotka to cień roweru widziany na drzewach uzyskany z pomocą 2 lampek rowerowych :) Żeby zobaczyć musisz mieć dobry (nie wypalony) monitor i najlepiej zaciemnone pomieszczenie :)

pyszard 09:26 piątek, 20 lipca 2007

Do zrobienia tego zdjęcia potrzebne były 4 osoby: a ja i tak nic na nim nie widzę :P

Z tym wyostrzaniem zmysłów to jest prawda, a jak by się jechało blokując podstawowe kanały percepcji otoczenia... pewnie boleśnie :)

tomalos 07:54 piątek, 20 lipca 2007
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dziec