Dziś miałem strasznie dużą zajawkę

Niedziela, 15 kwietnia 2007 · Komentarze(5)
Kategoria XC
Dziś miałem strasznie dużą zajawkę na kręcenie. Chyba pogoda tak podziała, że zrobiłem dwie wycieczki. Najpierw zaraz po południu ruszyłem na w stronę Dąbrowy Wlk. a potem i dalej na południe w las. Jechało się bosko, ciepły wiaterek na ciele, zapach budzącego się po zimie lasu, dobra muzyka w uszach 30 km/h na liczniku po prostu nirvana... W tamtejszym lesie znalazłem świetną szutrówkę, bardzo podobną do Drogi pod Reglami w Karkonoszach:

W końcu superowa droga się skończyła i wyjechałem w:

Dalej trochę asfaltem i Sieradzką eSką nad Próbę:

Pożniej wróciłem do domu. Na całej przejażdzce udało się utrzymać średnią 25 km/h :) Potem obiadek i około 16:00 pojechałem z Agatką, Witkiem i Bobem Wozem na żwirkę. Tam zrobliśmy trochę fotek potrzebnych do pracy licencjackiej Agatki i pojechaliśy dalej lasem na północ w pośmigać miedzieńskimi szutrówkami.

Z lasu wyjechaliśmy w okolicy Kamionacza skąd ruszyliśmy w stronę rzeki i dalej wałem do Sieradza.

heheh. nie widziałem tej nazwy jeszcze, szkoda, że to nie jest Stefanów Barczewski Pierwszy Wielki Górny ;)

tomalos 22:51 niedziela, 15 kwietnia 2007

Takiej długiej nazwy miejscowości na znaku jeszcze nie widziałem :)

blase 22:24 niedziela, 15 kwietnia 2007

Kręci się trochę... ;) Dzisiaj ze Springim też wspominaliśmy Drogę pod Reglami na pewnym odcinku trasy... :)

sker 22:18 niedziela, 15 kwietnia 2007

Przede wszystkim głośnej i dynamicznej, zdecydowanie lepiej się przy takiej kręci. Dziś miałem min. AC-DC, Panic at the disco, Eagles Of Death Metal ale znalazł się też np. Royksopp i Novika ;)

pyszard 22:10 niedziela, 15 kwietnia 2007

Pogratulować wyjazdu :) A jakiej muzyki słuchasz podczas jazdy? ;-> :)

Pozdrawiam :)

De5troy3r 22:00 niedziela, 15 kwietnia 2007
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zasok